Friday, March 27, 2009

holiday bersama incik tunang...


Ahad ni incik tunang ajak pg tepeng..(blk kg die) die nk bwk g mkn laksa yg diwarwarkan sedap.. eleh...tu die nk kate aku masak x sedap la tu...dalam bnyk2 mknan yang aku masak.. die penah puji sandwich aku je..yg lain tu..mst ade complain secara halus dalam pujian yang diberikan... bnyk complain betul..suh msk sendiri br tau... hehehe incik tunang jgn marah tau.. i lab u so much.. eh eh..tibe2 romantik x pasal2.. huhuhu aku mengaku aku mmg x pandai masak pun.. hehehe..incik tunang kate saje je nk bwk jalan2 smbil mkn laksa... (bwk la g mkn pizza baru syok..heheh) skrg ni kt rumah aku hari2 dok bukak blog hanieliza..kt dlm tu bnyk resepi best2.. aku nk cube masak beberapa resepi dari blog hanieliza tu.. nnt kalau jd aku masuk dlm blog.. baru la incik tunang x boleh perli2 tunang die ni..hehehhe (belum masak lagi dh blagak ni..ape cerrr..) tunggguuuuuuuuuuuuuuuuu...............................

2 Comments:

JIVEBUMZ said...

waa encik tunang org tepeng ker?? ala dekat aje la ngn kg akak tu.. bagus la kene rajin2 blaja masak kang kawen nanti senang tak payah makan kat kedai :p

memeY said...

heheh tu le..ni tgh blajar masak la ni.. akak mst teror masak2 ni kan...bleh le turun kan ilmu tu sket.. :)