Tuesday, April 14, 2009

Sangat Syookk..

yes!! aku berjaya.. aku berjaya mebuat hati aku rase seronok bekerja hari ni..x mcm hari semalam yang rase mls nk pg keje..x mcm smlm yg aku rase nk ambik mc... x mcm hari sebelum ni yang aku rase nk lari dr skolah..tp hari ni pada mule nye same je dengan hari2 smlm...mls nk pg keje...cume yang membezakannya..hari ni aku rase sgt seronok sebab................... sbb aku dh dpt cr driver sound yg aku dok cari2 slame ni..yg sgt2 menyusah kan hati aku... sbb bile x de driver tu..bunyik x kuar...bile bunyik x kuar.. PMP x dpt berjalan dgn lancar..bile x dpt berjalan dgn lancar.. murid2 x dpt blajar dngn baik..bile murid2 x dpt blajar ngn baik...bla bla bla... ah mls nk citer panjang...bukan engkau faham pun (ceh..main kasar nampak..baru dpt cari driver tu dh nk eksen) aku berjaya akhirnya..setelah sebulan aku bertungkus lumus mencari driver tersebut akhir nya aku dipertumakan dengan si dia (driver soundla) ek eleh... cr driver sound smpai sebulan??? agaknya kalau org yg teror2 tu terbace blog aku ni..mau digelakkan aku berguling2 mcm nk mati... (berani die gelak kan aku??? ha?? berani?? engaku yg tengah gelak tu..meh sini sekarang..huuhu) bg aku... walaupun hanye driver sound je..DRIVER SOUND ok...diulangi.. tp aku puas hati sbb dpt buat hari ni...sbb satu mase dahulu (mcm dh lame sgt je..padahal sebulan yg lepas je)aku penah surrender nk buat bende tu..bosan cari driver yg x jumpe2..rase mcm nk terajang je pc depan tu... rase nk hempuk sbb x bunyik2... (sgt biadap :p) sampai lepas tu aku x pg jenguk dh komputer dpn tu.. sampai la pada hari ini..dengan izin ALLAH dibuka kan pintu hati aku nk repair balik pc depan tu..dengan penuh kesabaran aku mencari satu persatu driver tersebut (sbb cd komputer tersebut dh hilang..hampes!!) dengan hanya satu klik dan kemudian direstart kan semula..aku dh berjaya membuat kan pc tersebut berbunyi girang.. sama girang dengan hati aku... pc tersebut dah mampu mengeluarkan bunyi2 merdu sambil menyanyi riang... ceh sudah la... nk cerite pasal driver sound je..ni dh merepek dh ni... Stop sekarang!!

3 Comments:

Unknown said...

TAHNIAH!! berjaya jugak peus akhirnya.. hihi nie mmg cite betul la.. sama ngn juruteknik kt opis akak.. berbulan2 dia carik driver sound jugak.. bila dapat suka bagai nak gila budak tu.. sama la cam peus rasa..

budak tu dak pompuan jugak..hihi

memeY said...

heheh tu la akak... sy ni pun mcm nk gile dh cari smpai dh give up.. bile dh jumpe sronok bukan main.yela dulu2 mase kt poli mane la ade buat2 bende mcm ni.. skrg br la tau sikit2 :D

mr_mrs Fyzal said...

hahahah.... nasib baik teman xde mase die jumpak driver tu.. kalo ade... abes teman dipeluk cium kot.... huhu